Shopping Cart

Klachtenformulier

Klachtenformulier

Bij Frits Kuiper Aqua- & Terraria hechten wij veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Daarom staan wij altijd klaar om u te helpen bij eventuele klachten of problemen. Of het nu gaat om online aankopen, aankopen in onze fysieke winkel, problemen met de bezorging, of onjuiste informatie op onze website of social media, wij nemen uw feedback serieus en streven ernaar om elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Door het onderstaande klachtenformulier in te vullen, helpt u ons om uw ervaring te verbeteren en onze diensten te optimaliseren. Wij danken u voor uw geduld en begrip en beloven ons uiterste best te doen om aan uw verwachtingen te voldoen.

Klachtenformulier:

Frits Kuiper Aqua- & Terraria
Noorderhaven 13
9712 VE Groningen
0503129092
[email protected]

 

 

 

Wilt u dat wij na het invullen van het klachtenformulier contact met u opnemen, laat dan uw telefoonnummer of e-mailadres achter. Onze klantenservice zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Liever uw klacht anoniem melden? Ook dat is mogelijk. Daarom hebben wij het niet verplicht gemaakt om uw contactgegevens achter te laten.

Eerlijk en deskundig advies

online en offline

Fysieke winkel

Geen anonieme webshop

Frits Kuiper TV

Unboxen, tips en tricks, how to

Selecteer een Afleverpunt